هشدار پرایباس به نامزدهای انصرافی حزب جمهوری‌خواه: اگر از ترامپ حمایت نکنید، مجازات خواهید شد!
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

هشدار پرایباس به نامزدهای انصرافی حزب جمهوری‌خواه: اگر از ترامپ حمایت نکنید، مجازات خواهید شد!

  • هشدار پرایباس به نامزدهای انصرافی حزب جمهوری‌خواه: اگر از ترامپ حمایت نکنید، مجازات خواهید شد!

    رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه به نامزدهای انصرافی این حزب هشدار داد در صورت حمایت نکردن از ترامپ باید منتظر عواقب آن باشند.

    به گزارش گروه بین‌الملل پرتال خبر به نقل از هیل، «رینس پرایباس،» رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه، در یک برنامه تلویزیونی در شبکه «سی‌بی‌اس» آمریکا، به نامزدهای انصرافی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری آمریکا، هشدار داد در صورتی که از «دونالد ترامپ،» نامزد منتخب جمهوری‌خواهان، در دور نهایی رقابت‌ها حمایت نکنند، مجازات خواهند شد.  

    پرایباس در این خصوص اظهار داشت نامزدهای انصرافی از امکانات این کمیته استفاده و پیش‌تر موافقت خود را با حمایت از ترامپ اعلام کرده‌اند. وی با تأکید بر اینکه حزب جمهوری‌خواه به طور خصوصی اداره می‌شود و نه دولتی، تصریح کرد زمان آن رسیده تا نامزدهای انصرافی انتخابات ریاست‌جمهوری به وعده‌های خود عمل کنند.  

    رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه همچنین تصریح کرد اقدامات نامزدهای انصرافی انتخابات سال جاری در این کمیته بررسی خواهد شد و اگر این افراد قصد دارند در انتخابات سال‌های آینده شرکت کنند، باید حمایت خود را از ترامپ به طور رسمی اعلام کنند و در صورت ممانعت از این کار باید منتظر پیامدهای منفی و مجازات‌های در نظر گرفته شده از سوی حزب متبوعشان باشند.  

    نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، پیمان‌نامه‌ای را به امضا رسانده‌ و وعده داده‌اند از نامزد نهایی این حزب حمایت خواهند کرد. این در حالی است که برخی از این افراد از قبیل «جان کیسیک،» فرماندار اوهایو، «تد کروز،» سناتور تگزاس و «جب بوش،» فرماندار فلوریدا، تاکنون از اعلام رسمی حمایت از ترامپ خودداری کرده‌اند. 

    انتهای پیام/  

    به اشتراک بگذارید:




:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: